Thursday, May 7, 2009

bile manusia itu kedekut....

kenangan di pasum..ketika waktu rehat, di waktu perut berkeroncong..mencari kwn2 utk diajak pergi mkn ler...

aku: amsy, jom peg mkn!

amsy: uish, ko ni asyik mkn je, asyik2 mkn..mkn je ko tahu...

aku: ye la..ko tahu x, manusia hidup tuk mkn..tu lah falsafah aku..hahaha

amsy: ko nie mmg...ko x rase rugi ke ko mkn?

aku: apsal lak? mak aku ckp duit klu habis utk mkn x pe, jgn abis kat benda len...

amsy: cube ko bayangkan, stiap kali kite mkn..nasi+lauk+air = rm 4.50..ko x rase rugi ke??

aku: alaa, murah je tu kot, ko ni berkira sgt kenape??

amsy: x de laa, ko mkn rm 4.50..lpas tu ko berak..ko berak tahi ko tu rm 4.50, kan dah rugi rm 4.50..haaa...

aku: ........haa, lpas ni berak ko tadah tahi tu ko jual balik...

amsy: hahhaha...


moral: 1. makanlah berpatutan
2. kurangkan berak...lalalala...

1 comment:

Muhammad Aiman said...

mcmane la nk tau ta*k itu asl dari mknn ape...ade free testing ke..
*puke*