Saturday, April 18, 2009

ble bdk puchong dtg ke cyberheight....

di suatu mlm di cyberheight.. sdg bdk2 cyberheight duk melepak2, sperti biasa cik meesai(bkn name sbnar) sdg bermain game..tbe-tbe mendapat 1 paggilan...

kring..kring..(tu bkn bunyi hp die yg sbnar) mamandangkn hp lame dh terburai di sbbkan oleh sbb2 yg dirahsiakn...

cik meesai: hello Meow(bkn name sbnr), kenape?

cik Meow: hello, ko tgah wat pe? umah ko sape ade?

cik meesai: aku tgh men game, umah aku bdk2 nie laa yg ade, zul, faiz, kuji..bla2...

cik Meow: 0o, weih, aku nak masuk umah ko bleh x...

cik meesai: hah? (apsal meow nie nak masuk umah aku plak?) ermm..x tau laa meow, umah aku pun dh rmai..lpas nie usop and zul pun nk masuk gak umah aku...

cik Meow: .....senyap.....(tgah pikir x phm....) lame lpas tu... mane ade usop n zul nak msuk gak umah ko nie?

cik meesai: diorg nak masuk gak umah nie..diorg nk pindah masuk cni..

cik meow: ...weih, aku kat pintu umah ko nie, aku nak msuk laa...tlg bukak pintu bleh x?

cik meesai: 0oh...

............. nie lah yg terjadi bile asyik bermain game...salah sape? salah bdk yg tlg cadangkan game tu.. FIFA on9..


moral: jauhi cik Zaw...

No comments: