Thursday, April 23, 2009

mcm ckp dgn SPENDER...

apekah itu spender? spender adalah sejenis pakaian dlm bg lelaki dan perempuan..stiap org memandang spender tu dgn persepsi yg berlainan, ade yg mengatakan spender tu hina, ade yg mengatakan spender tu best (gile seks), ade juga yg geli tuk pkai spender (aku pun x tau kenape)..tapi yg menjadi persoalannye skang..pernahkah anda dipanggil seperti spender?? tahukah anda mcm mane yg dikatakan "mcm ckp dgn spender"?? bacalah cth2 nie...

case 1

suatu hari.. di cyberheight..

aley: kojes, ko dah abis study blum...

kojes: ...sdg main laptop..

aley: jies, ko dh abis study ke blum??

kojes: ........msih melayan laptopnye dgn muke mcm x de ape..

aley: syal r, mcm ckp dgn spender!

kujes: erm? ye??

aley: mmg spender...

case 2

zobers: kojes, ko nak peg kolej x?

kojes: ......snyap sambil memandang laptopnye..

zobers: weih, ko nak peg kolej x?

kojes: ......

zobers: aku tnye skali lagi nie, ko nk peg kolej x!???

kojes: ....x blas pe yg di tnye..

zobers: mampus laaa ko!! aku terase dgn ko nie!

kojes: .............

zobers: argh!!! mcm ckp dgn spender!

kojes: eh ye?? ko panggil aku ke?? sori2...

no lah antara cth2nye..bknnye x dgr, bknnye pkai earphone, tp x tahu kenape..mgkin terlalu fokus pda sesuatu shingga x sdar dipanggil (sumpah x sdar)...ni lah dipggil "mcm ckp dgn spender"...jgnlah memperlakukan kwn anda begitu...mtk maaflah pda mereka..

p/s: maafkan aku sahabat...

No comments: